some random things... haha.. :D

Din ålder? 14 heta år, hahaha 
Födelsedag? 3/11... resten kan ni ju räkna ut själva...
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen....
Sport? Alltid fotboll... jag tror att jag är född fotbollsspelare.. haha :D
Snusar? nej, aldrig i livet!
Hoppat bungyjump? Nej, usch... jag är så höjdrädd att det inte skulle gå....
Brutit mot lagen? Vem har inte??  
Tar du droger? Nej, aldrig i livet på den frågan också....
Vad använder du för schampo? Massa olika... det som finns (oftast head & sholuders)
Vad är du mest rädd för? höjder tror jag... läs ovan, annars inte så mycket 
Vad lyssnar du på just nu? Min lillesyrra som försöker att spela trummor utan trumset, eftersom hon inte har något... ^^ 
Pizza eller choklad? Oftast choklad, men pizza är också gott...
Guld eller silver? Silver.
Vilken film såg du sist på bio? det kommer jag inte ihåg... men det kan ha varit (den asgrymma filmen) Benjamin Buttons otroliga liv....
Hur lyssnar du på musik? Antingen i min Mp4 (vill nha en rosa iPod nano), på radion eller på en cd-skiva....
Kalles Kaviar? Vaaa?? Antingen är jag trög eller.... ääh jag vet inte... men det är gott...
Låt du vill ha på din begravning? Goodbye my lover, som James Blunt har sjungit/skrivit...
Vad har du för bakgrund? Bakgrund?? Var?? På datorn har jag några blommor som jag har fotat....
Radiokanal just nu? Mest NRJ.. men också Mix Megapol...
Vart hade du plåster senast? På tån eller på knät tror jag...
Rumpstorlek?  Normal.... tror jag... :s
Några ärr? Ett på näsan och typ två på högra knät....
Alkoholhaltig favoritdricka? Ingen... har aldrig druckit... :)
Gillar du dokumentärer? vet inte.... vissa kan vara bra...
Har du fin handstil? Ibland tycker jag om den och ibland hatar jag den...
Något du stör dig på? Oj, det är ganska många saker.... men jag kommer inte på något nu...
Vilka är dina tre favoritskor just nu? Mina nya vita, som jag har hela tiden, mina converse och mina pumps... typ.. :s
Vad har du på dig idag? Svarta leggins, blå rutiga shorts, vit t-shirt och  en svart tjocktröja...
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? Den som luktar godast... ;) Typ kaffe eller vanilj....
Höger-eller vänsterhänt? Höger...
Humör just nu? Glad... kolla rubriken och de första frågorna.... hahah :D
Favoritgodis? Choklad.... mmm eller sura godisar...
Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding, skolans potatisbullar och ruccola sallad.... blä!
Fisk eller badkruka? Har blivit mer och mer badkruka.... fast jag vill inte! ;)
Saft eller alkohol? Saft!!
Hur många kuddar sover du med? 2 på hög.... (misstolka inte!)
Favoritväder? Regn eller vårsol....
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? musik, en fotboll och typ en bild på Enrique Iglesias.. hahah! Nej, men typ lite mat... annars kan jag inte leva... ^^
Kommer du ihåg din första kärlek? Japp...
Älskar du henne/honom fortfarande? Neej...
Har du några homosexuella vänner? Ingen aning... ingen som har sagt något iaf...
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej... varför skulle jag göra det!
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Ingen aning... får se.. men minst två tror jag...
Är du kittlig? Nej, inte så mycket... det finns några som tycker att jag är tråkig just därför....
Stjärntecken? Skorpion.....
Rädd för insekter? Nej, inte alls... men det finns några som är jätteäckliga... se nedan...
Äckligaste insekten? Gråsuggor, tvestjärtar, bärfisar och dem röda små insekterna som finns på skolgården som parar sg så fort solen är framme...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga skulle säkert vara trevligt.... ^^
Vad vill du jobba som? Designer eller inredare... gud vad roligt! <3
Chips, morötter eller godis? Godis!
Skriver du dagbok? Ja, när det händer något roligt.... typ...
Stökigt eller välstädat? Välstädat, plockar typ lite varje dag + bäddar sängen....
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger...
Gillar du att sjunga? Varje fredag som ni vet... ^^ haha
Brukar du skolka? Nej... varför göra det?? det drabbar bara en själv...
Brukar du sola? Ja, på sommaren....
Vad gör du om du får hicka? Det har jag skrvit på en annan lista... så om ni är nyfikna får ni leta efter den... ^^
Ögonfärg? Blå, grå, gröna.....
Har du färgat håret någon gång? Nej, aldrig, inte ens tonat eller slingat.....
Vad har du för hårfärg nu? Ljusbrungulguld....typ... haha
Drömresan? Grekland, Frankrike, New York... typ..

Hade lite tråkigt så jag snodde den här listan och ja, som ni ser så klarade jag ut den den här gången också.. ^^

Kramar...!
//johannablondina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0