Pastasallad med majonäs och mjölk...

Jag äter. Som ni kanske förstår. Pastasallad med majonäs och mjölk.... haha... sämst humor...

Senaste nytt om L (haha, men det var ett tag sen nu)...
Idag hade hans klass kemi och vi skulle ha matte. Vi satt och väntade på våran störtsköna mattelärare (jag nämner inga namn... haha). Då slutade hans klass och de kom ut... eftersom jag satt där så såg han mig direkt och tittade på mig (och jag på honom :P)... jag såg rakt in i hans härliga ögon i nån sekund och sen gick han förbi....
Så var det med det...

Jaha... nu ska jag fortsätta äta, så får ni ha en trevlig kväll!
Adios! (jag äger på spanska.. not)

Kramar från en lagom glad
johannablondina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0