Oj, oj, oj, oj... asså, jag vet inte vad jag ska säga...

Har jag varit nere i "kärleksträsket" för länge??
För alldeles nyss fick jag veta en grej som jag inte hade en aning om... Det var så att J hade börjat spela fotboll medans jag tänkte på <3 ~L~ <3 och <3 L <3....
Det konstiga är att det inte känns som att jag har varit "borta" så länge.... Det är helt sjukt!

Oj, oj, oj, oj... asså, det är verkligen helt sjukt!

Jag-vet-inte-vad-jag-ska-säga kramar
johannablondina

P.S. Alla djurgårdare måste kolla på den här sjukt roliga bloggen.... http://haha-itsfunnybecauseitstrue.blogspot.com/.. D.S

P.S.2. Ska sjunga solo på sångkonserten... "Så vill stjärnorna" aaahh! Den är den 8 juni, men jag är ändå sjukt nervös redan nu!!! D.S.2.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det kommer gå bra :)

2009-05-16 @ 18:18:10
Postat av: Emelie

WOW, jag visste inte att du var bra på att sjunga. Vad häftigt! Jag måste få höra dig någon gång.

Kram.

2009-05-17 @ 13:36:57
URL: http://ggumpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0