Nu har jag varit lite duktig.... (vilket fult ord egentligen... - duktig)

Vaknade ganska tidigt idag med. :( Även fast det regnade.... Läste två kapitel i boken jag håller på med hos pappa. Den är ganska lättläst (men ändå tjock) och är egentligen för mellanstadiebarn, men jag läser den ändå..... men den är nästan lite töntig, så man kan inte läsa mer än två kapitel på en dag.
Sen gick jag ner och åt frukost. Det var risgrynsgröt som finns i sådana där "plastkorvar", hahah... ;) Eftersom det regnade och jag har kemiprov på tisdag och biologiprov på fredag så tänkte jag att jag skulle ägna morgonen åt att plugga.... :( men det gick faktiskt bra och jag tror att jag kan det mesta av kemin nu. :) Satt och pluggade i sammanlagt en och en halv timme! Det var väldigt duktigt av mig tycker jag....
När jag kände mig klar med det kände jag på mig att mitt rum behövde städas.... men det är nästan alltid fint i mitt rum, så det enda jag behövde göra var att byta lakan (men jag hittade inget), påslakan och örngott i min säng och egentligen dammsuga lite också, men det får pappa göra, för det är skittråkigt. ;)
Där ser ni sjusovare vad mycket man hinner göra om man vaknar ganska tidigt.... ;)

Kramar!! <3 <3 <3 <3 <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha XD, plastkorvar... jag går upp 07.20 varje helg

2009-05-24 @ 20:56:52
Postat av: Anonym

orka så tidigt :O

man sover ju till elva tolv ju :P

2009-05-25 @ 19:13:37
Postat av: Rebecca

Här var det sol på dagen ;)

2009-05-26 @ 22:25:00
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Här var det sol på dagen ;)

2009-05-26 @ 22:25:05
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0