I think I´m in love with "temadagar".... <3 <3 <3 <3

Ååh, temadag igen! Älska temadagar!
Vi börjar 09.50 (nice!) och slutar ca 11.30 (ännu mera nice!). Där emellan så ska vi vara på någon föreläsning om typ sex och samlevnad (Någon från RFSL kommer och snackar). När vi slutar sen har några i min klass kommit på att vi ska ha picknick på någon solig äng (supernice!)... och sen hem och plugga franska, biologi och sen 18.30 blir det träning. Men förutom att man måste plugga så kommer det bli en superskön dag känner jag på mig!!
Har redan smörjt in mig med solkräm, haha.

Hoppas det blir så nice som jag hoppas!
All kärlek! <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Maja

HBT hette dom jue ;)

2009-05-27 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0