Hejsan...!

Har ingen aning om vad jag ska skriva, men känner att jag har halkat efter lite med det här nu...
Mår rätt okej... solen skiner, det är skönt, det gick bra på franska provet (tror jag), åt pannkakor till middag... så ja, läget är helt okej. Sen finns det ju lite negativa saker också, men dem tar vi inte upp tycker jag... vi ska vara glada och positiva! :)

Men här är två listor iaf:
DAGENS VILL HA: sommarlov... :D
DAGENS KLÄDSEL: 3/4 jeans, leopardmönstrad, ganska urringad klänning (båda från New Yorker) och en svartvit randig kofta från Stadium, för länge sen... plus alla armband och klockan...
DAGENS FRISYR: flätor med "gudaslingor" (hahahaha..) runt huvudet.... ingen fattar vad jag menar hahahaha
DAGENS LÅT: gick runt och sjöng på "Moving on" med Sarah Dawn Finer precis när jag hade vaknat, så det får bli den...
DAGENS (kvälls)PLANER: göra engelskaläxan...
DAGENS DUMMASTE: kanske Rasmus eller Adam i min klass... :S
DAGENS MISSLYCKANDE: inte matten iaf... :D alla rätt på typ 6 (ej så) snabba!!
DAGENS DROG: godiset när jag kom hem...
DAGENS KÖP: inget...
DAGENS GODIS: oj, choklad, och några godisar man suger på...
DAGENS HUMÖR: fine... :)
DAGENS CITAT: bra, tror jag.... jag sa nog det flest gånger.... eller typ det skriver jag iaf hela tiden... :)
DAGENS ROLIGASTE: Jocke.... på tekniken...

Hur många gånger har du varit kär?? Många, härliga gånger...

Favoritgodis: Choklad och sura godisar....
Coolaste stad du har besökt: Ööh... typ Toscana 2004 (Italien, för alla som inte vet)

Action eller Skräck? action... typ...

Ville bli när du var liten: 

När fick du din första kyss: hm.. 11-12? 

Hur var du i mellanstadiet?? lite töntig :$ tror jag... hade iaf fula kläder, tycker jag nu...

Vad är du beroende av?? listorna på bloggen... hahah...

Dagens roligaste händelse: någonting med Adam och Jocke på tekniken eller någonting på slöjden....

Dagens tråkigaste händelse: vet inte...

Dagens humör: glad, som vanligt... :)

Vilka tv-program följer du?? inget, men tycker om Gossip Girl, 90210, House....
Vad gillar du mest med dig själv?? att jag är så positiv... det är så bra att jag älskar det... :D

Vad gillar du minst?? blodpudding...

Vad är det roligaste du vet?? skratta... hahaha... nej, jag vet inte....

Har du något motto?? man lever bara en gång... titta på headern...

Hemlig hobby?? vadå...?? typ sticka... hahahah 

Något vi inte vet om dig?? öööhh... spelar fiol....?? kanske..

Vad ångrar du?? varför ångra något...??

Vad önskar du?? att jag hade en iPod, att jag kände L lite bättre... alltså en massa saker... hahah

Vad klarar du inte dig utan??  musik!

Vad gör du helst en vardag?? öööhh... finns inget att göra.. gå i skolan... =/

Vad gör du helst en lördagskväll?? äter chips eller godis...

Vad har du mest av i din garderob?? kläder... typ...

Drömjobb?? en rik och framgångsrik designer...


Kramar!!! <3 <3 <3 <3

//johannablondina


Kommentarer
Postat av: M

men...jag visste ju att du gick på fiol, vi vill veta nått som typ ingen vet :P

2009-05-09 @ 02:06:43
Postat av: johannablondina

Det var ju därför jag skrev "ööh...."...

Men vad då?? Typ "älskar" Enrique Iglesias, sjunger varje fredag, suger på att simma, vill bli designer...

Nöjd??



Kramar johannablondina!

2009-05-09 @ 11:20:29
URL: http://johannablondina.blogg.se/
Postat av: M

haha ja visste faktiskt inte att du suger på att simma

2009-05-14 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0