Härligt...!

Himla snälla mamma! Himla söta <3 L <3! Himla snygga <3 ~L~ <3!
Mamma var så himla snäll för att hon kom hem med en härlig liten iPod som jag har velat ha jättelänge! <3 L <3 var så söt för att när han och J (tror jag :S) skulle gå hem efter skolan så skulle <3 L <3 visa var jag bodde så han pekade och tittade och där stod jag... När han såg det log han och det värmde... <3 Himla härligt! <3 ~L~ <3 var snygg som vanligt idag, men när jag skulle gå in i matsalen kom han ut och jag tittade på honom (men inte han på mig, men det har inte med saken att göra...) och sen tittade jag ner i marken och då kände jag hur han tittade på mig.... <3 <3 Det värmde också! Sen tänkte jag på det under hela lunchen.... <3 När vi kom in i matsalen nästan glodde min snälla kompis M på mig för att jag inte sa hej till <3 ~L~ <3... hahah... Puss på dig M!

Så min dag har minst sagt varit härlig!
Eller på lite normalare svenska; min dag var härlig!

Kramar!!!! <3 <3 <3 <3 <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad roligt :)

2009-05-30 @ 08:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0