Här sitter jag just nu, på en gul sak som kallas månegunga som är väldigt hård och man ska inte sitta på den vid datorn i flera timmar, precis som jag har gjort... inte bra..!

Jag vet att ni har tröttnat på dem här för längesen, men isåfall; bläddra vidare, för där står det lite annat roligt... :P

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? - näsan... en liten prick typ...
2. Vara seriös eller rolig? - rolg
3. Dricka röd eller grön mjölk? - röd... fast den blåa är godast..
4. Brinna upp eller drunkna? - ingen... tänker dö av ålder...
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar såklart


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - jaa...
2. Sol eller måne? - sol... och måne...
3. Vinter eller höst? - det beror på...
4. Vänster eller höger? - höger...
5. Soligt eller regn? - båda!
6. Vaniljglass eller chokladglass? - chokladglass.. fast ibland vanilj också...

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? - 19:04
2. Vem vill du byta liv med? ööh... vet inte...  
3. Vart vill du bo? - i ett fint hus... 
4. Hur många barn vill du ha? - minst två....
5. Hur många syskon har du? - två...
6. Rullar du spagettin eller skär? - skär....
7. Har du ätit sushi? - japp!
8. Favoritglass? - sorbet eller mjukglass...
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - ööhh... konstig fråga men två flingpaket tror jag... corn flakes och musli...
10. Humör just nu? -  normalglad..

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? - nej, tyvärr...
2. Sjungit? - ja, självklart...
3. Blivit kramad? - japp... eller tror det...
4. Kännt dig fånig? - säkert...
5. Saknat någon? - japp...
6. Dansat galet? - tror inte det...
7. Klippt håret? - nej... fast jag ville i söndags... :P
8. Gråtit? - nej... nu var det jättelängesen
9. Ljugit? - säkert något litet...
10. Blivit kysst? - neeej.... :(

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej...
2. Har du hund? - nej, vill ha...
3. Tycker du att du är attraktiv? - njaa... kanske lite... :P
4. Sover du helst själv eller med någon? - det är alltid trevligt att ha någon intill sig när man ska sova...
5. Tror du på spöken? - nej, varför skulle jag??
Har du körkort? nope....
Favoritdjur? hund...
Vad spenderar du dina pengar på? kläder, godis....
Festar du? inte så ofta...
Sprit, cider, vin eller öl?  inget... blä!
Brukar du bli för full? nej, har aldrig druckit...
Antal kuddar i sängen? två... typ tredje gången jag får den här frågan...
Bläck eller blyerts? blyerts i skolan, men till allt annat bläck...  
Är du allergisk mot något? nej...
Äger du ett busskort? nej, himla onödigt att åka buss till skolan för mig...
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå! ofc...
Hur ser du ut idag? blommig tunika och vita bomullsleggings som går ner till knäna...
Nästa mål i ditt liv? öööhhh... typ snacka med den andra L
Vad såg du senast på tv? vänner i eftermiddags med min syrra och hennes kompis (avsnitten var från 94-95, haha)
Hur svarar du i mobilen? Oftast "Hallå?"
Vem ringde dig senast? min ena syrra från pappas mobil
Vad sa den som ringde dig? hon frågade vad vi skulle ge till den vi skulle på kalas hos....
Antal timmar sömn inatt? mellan åtta och nio
Sov du ensam? jaaa... stackars mig.. ;)

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag... haha
Såg dig gråta:  pappa tror jag...
Fick dig att gråta: mamma och pappa
Du gick på bio med: farmor
Du gick på stan med: det måste ha varit mamma...

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? jaaa... räknas sms?? men jag har faktiskt det....
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nej, men liknande har säkert hänt...
Tar du droger? nej, varför skulle jag??
Dricker du? samma som över... varför skulle jag??
Vad är du mest rädd för? inbrott och inbrottstjuvar.. hatar det, men gillar att läsa om sånt...
Vilka kläder sover du i? nattlinne eller pyamas
Vart vill du gifta dig? på en strand eller i en kyrka.. kanske                                      
Vad hatar du verkligen? läs de andra listorna så får ni se... ;) men blodpudding, muslim-pappa-saken, skolans potatisbullar, ruccola-sallad och inbrott...
Har du varit kär? driver du med mig?! Såklart!!
Gillar du att ha folk omkring dig? ja, jag känner mig ganska lugn då...
Är du ett hälsofreak? nej, men jag tycker att det är viktigt att träna....

RANDOM STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? jaa...
Är du ensam nu? förhållande: ja Just nu runt omkring: nej, pappa och mina syrror är där nere...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Moving on - Sarah Dawn Finer och Love Story - Taylor Swift, från och med idag; Kom Kampsång - Timo Räisinen och Lasse Lindh
Vill du gifta dig? jaa....
Vill du ha barn? of course...

FAVORIT
Rum i huset?  mitt såklart, eftersom jag har designat det själv :)
Typ av musik: mest pop....
Månad? November, eftersom jag fyller år då....

Första bästa kompis: Emelie... <3 <3 <3 www.ggumpans.blogg.se
Första jobb: har inte haft något... bara prao
Första inhandlade skiva:  oj... tror att det var en blandningsskiva som hette typ Eva & Adam Party                           
Första begravning? ingen...
Första piercing/tatuering: hål i öronen..
Första fiende: oj, tror att det var Lovisa... hon var jättetaskig kommer jag ihåg...

SENASTE
Senaste människa du slog: oj, jag slåss aldrig.... jag fäller bara folk hahah :D
Senaste stora bussresan? typ förra året till Norrtälje...
Senaste långa telefonsamtal: ingen aning!
Senaste dusch:  igår efter tränigen
Senaste irritation: vet inte....

1. Hur lång är du ? 1,69 meter... längre än min farmor....
2. Vad vill du bli när du blir stor ? rik...
3. Vad pluggar du ? högstadiet...
4. Har du långt hår? japp, för långt....
5. Vilken hårfärg har du ? blont, men det blir brunare och brunare enligt mig...
6. Sminkar du dig? ja, litegrand
7. Har du haft sex den senaste månaden? eehh.. nej
8. Vilken deo använder du ? dove... från tv-reklamen.. den gröna med gurka och lime...
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? blåa med flamingos....

kompisar
1. Bästa vännen/vännernas namn ? Molly, Maja och Emelie
2. När va du senast med någon kompis ? i helgen...
3. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? Alice
4. Har du kysst någon kompis ? jaa....
5. Har du varit tillsammans med någon du är kompis med nu ? nej...
6. Vem har du varit kompis med längst ? Emelie
7. Vem känner dig bäst ? Alla tre tror jag...
8. Längsta tid du varit osams med en kompis ? typ en vecka....
9. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nej, tror inte det... skulle inte våga...
10. Känner du dig tvungen att umgås med vissa kompisar? ibland...


Kläder
1. vad har du på dig nu? läs lite högre upp... det står där...
2. Har du bytt om idag ? nej....
3. Favorittröja? vet inte...
4. Har du gett bort kläder nån gång ? jaa..                          
5. Fulaste plagget andra könet kan ha? ööh... kanske förkorta byxor eller för tighta

Övrigt
1. När tugga du tuggummi senast ? någon gång i förra veckan....
2. När va du på semester senast ? förra sommaren åkte vi upp till Norrland....
3. Vilken färg är det på din tandborste? Grön hos pappa och blå hos mamma
4. Är ditt hår tråkigt ? Japp, så tråkigt det kan bli... ingen färg alls, alldeles för långt och spikrakt.....
5. Vad har du för påslakan just nu ? vitt med gråa och svarta fjärilar på hos pappa och grön-blått med blåa spiraler på hos mamma
6. När såg någon dig naken senast ? ingen aning....
7. Hur ofta duschar du ? ungefär varannan dag... kanske var tredje....
8. När ska du gå o lägga dig idag ? får se... hoppas att det blir tidigt eftersom jag tycker om att vara pigg på dagarna...


Så.... det här tog lång tid... men nu är jag klar!

Pussar och kramar från
johannablondina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0