<3 ~L~ <3.... jag tänker på dig!!!

Hela dagen har jag gått runt och tänkt på <3 ~L~ <3, men jag har inte sett honom på hela dagen! Och nu är det helg också... tror ni att jag kommer se honom då?? Svar nej..! Just nu hatar jag helger.... Kan det inte vara måndag nu, så jag får se honom igen!!
Okej, det här kanske låter lite desperat, men jag tänker på honom hela tiden och jag är INTE desperat!

...ville bara att han/ni skulle veta att jag tänkte på honom... <3 <3



Längtanskramar från en lagom glad
johannablondina!

Kommentarer
Postat av: El NaTtOs

KOM IGEN NU! JAG VILL VETA VEM DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!! :O

2009-06-02 @ 14:13:00
Postat av: johannablondina

Nej, det får du inte. Men innan den nionde lovar jag. Snart kommer en till ledtråd... ;)

2009-06-02 @ 16:16:59
URL: http://johannablondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0