090522, fredag

Nu sitter jag här igen... ;)
Det blev inte någon lång sovmorgon idag heller, eftersom jag delar rum (och nästan säng;)) med min äldsta syrra här hos mamma och hon skulle vakna klockan 7 för att träna fotboll (vilken skräll... ;) haha). Så jag vaknade typ kvart över...
:( men jag låg kvar och läste ett tag och sen hamnade jag här. :) 
Jag kanske kan sova lite längre imorgon, eftersom jag ska till pappa idag (och där har jag ett eget rum.. :D). 
Har inget speciellt inbokat idag, förutom att (kanske) köpa en grej med pappa... men det får ni inte veta vad det är för något förrän jag har den.... :)

Pussar och kramar!! <3 <3 <3 <3 <3   
//johannablondina

Glad som vanligt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh en ipod ;)

2009-05-22 @ 12:51:17
Postat av: johannablondina

Jajamensan... men nu blev det ju ingen hemlis längre... ;)



KRAM!

//johannablondina

2009-05-23 @ 11:45:59
URL: http://johannablondina.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj förlåt!

2009-05-24 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0