You Belong With Me...

Efter att en kompis sa en trevlig liten grej till mig, så har jag börjat tänka annorlunda....
<3
 


DAGENS VILL HA: sömn... är lite trött....
DAGENS KLÄDSEL: mammas vita jeans (som är för långa) och en gul-lila-vit rutig skjort-klänning.....
DAGENS FRISYR: utsläppt med en hårnål i luggen....
DAGENS LÅT: You Belong With Me - Taylor Swift, har lyssnat på den hela dagen (kolla in johannablondina.blogg.se/musik)
DAGENS (kvälls)PLANER: träna, näst sista träningen
DAGENS DUMMASTE: datorn, som stänger av sig efter ett tag....
DAGENS MISSLYCKANDE: ......
DAGENS DROG: .....
DAGENS KÖP: inget...
DAGENS GODIS: choklad....
DAGENS HUMÖR: trött, men annars ganska glad....
DAGENS CITAT: .....
DAGENS ROLIGASTE: Sex and the City filmen (vissa delar), som jag och min syrra såg idag...

Puss och kram!! <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Amaia

Vem är den där kompisen som sa en trevlig liten grej till dig då? :)

2009-06-15 @ 18:30:26
URL: http://ghostspirit.blogg.se/
Postat av: Maja

Puss och kram på dig med<3

2009-06-16 @ 13:47:55
Postat av: johannablondina

...Petter...

2009-06-16 @ 19:30:17
URL: http://johannablondina.blogg.se/
Postat av: Anonym

man blir tjock av choklad och man får finnar, det märks på dig att du äter det!!!!!

2009-07-08 @ 12:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0