Vad vet du om mig??


1. Vad är hela mitt namn (mellannamn också)??
2. När fyller jag år??
3. Är jag kär??
4. Har du sett mig gråta??
5. Vem/vad hatar jag mest??
6. Hur mycket känner du mig på en skala ett till tio??
7. Beskriv mig med tre ord...
8. Vad älskar jag??
9. Skulle du gråta om jag dog??
10. Har vi träffats??
11. Du och jag är...??
12. Har du mitt mobilnummer??

Jaa.. en liten lista är ju alltid trevligt.... men det ska bli en tävling...
Kopiera listan (klistra in den på kommentarer) och svara på alla frågorna du kan.... sen rättar jag - en poäng för varje rätt svar.....

Soliga kramar!! <3 <3 <3 <3
//johannablondina


Kommentarer
Postat av: Molly

1. Vad är hela mitt namn (mellannamn också)??

Svar: Kommer inte ihåg :/

2. När fyller jag år??

svar: 3 november

3. Är jag kär??

Svar: du är alltid kär :P

4. Har du sett mig gråta??

Nej

5. Vem/vad hatar jag mest??

svar:hitler? Alexander Rybak?

6. Hur mycket känner du mig på en skala ett till tio??

svar: you tell me

7. Beskriv mig med tre ord...

Svar: glad, killgakning XP och snäll :)

8. Vad älskar jag??

Svar: fotboll,din familj?

9. Skulle du gråta om jag dog??

Svar: såklart!

10. Har vi träffats??

svar:yes box

11. Du och jag är...??

svar: vänner?

12. Har du mitt mobilnummer??

yes box

2009-06-23 @ 21:21:20
Postat av: Emelie

1. Vad är hela mitt namn (mellannamn också)??

Johanna Lilja Berit Fredriksson

2. När fyller jag år??

3 november

3. Är jag kär??

Ja, i lite olika killar ;)

4. Har du sett mig gråta??

Det har jag nog.

5. Vem/vad hatar jag mest??

Oj. Jag vet faktiskt inte.

6. Hur mycket känner du mig på en skala ett till tio??

Vi har ju känt varandra länge, en sexa kanske?

7. Beskriv mig med tre ord...

Rolig, supersnäll och väldigt glad.

8. Vad älskar jag??

Dina vänner, din familj och fotboll!

9. Skulle du gråta om jag dog??

Aboslut.

10. Har vi träffats??

Många gånger.

11. Du och jag är...??

Barndomsvänner :)

12. Har du mitt mobilnummer??

Jadå.

2009-06-28 @ 12:55:05
URL: http://ggumpans.blogg.se/
Postat av: Maja

1. Vad är hela mitt namn (mellannamn också)?? Johanna (?) Fredriksson

2. När fyller jag år?? 3 november

3. Är jag kär?? Ja

4. Har du sett mig gråta?? Nej

5. Vem/vad hatar jag mest?? Den enda jag vet är Alexander Rybak

6. Hur mycket känner du mig på en skala ett till tio?? Hrmmm, kanske 4-6, jag vet inte riktigt allt men mycket

7. Beskriv mig med tre ord... Humoristiks, lite elak(på ett roligt sätt när du svarar lite elaka men väl menade kommentarer) urgullig

8. Vad älskar jag?? Enrique Iglesias, Fotboll och L

9. Skulle du gråta om jag dog?? Självklart!! <3

10. Har vi träffats?? Ja

11. Du och jag är...?? Klasskompisar och bakverk

12. Har du mitt mobilnummer?? japp

2009-06-29 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0