söndag...

Igår så blev jag lite, lite sur eftersom <3 ~L~ <3 hade match samtidigt som jag, fast på en annan plan. Hans lag skulle spela på ip och jag borta i Tyresö, jag hade ju bara kunnat gått upp och tittat... :( fast sånt är livet... vi förlorade (igen) iaf matchen med 2-1. De gjorde mål när det var två minuter kvar... :(
Annars var dagen rätt så trevlig... Min pappa fyllde år och det var en härlig klassmaskerad/singstarparty under kvällen... :)


För alla som undrar så har jag blivit sims-nörd (trean har ju kommit ut nu), igen....
Nu ska jag sätta mig på altanen och spela :D

Pussar och kramar! <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Maja

Mysigt :)

2009-06-08 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0