Jag vet att ni har hört det här alldeles för många gånger, men det är ju sant....

Saknar <3 ~L~ <3..........

Snälla jag har så tråkigt, du kan väl skriva något....


Okej, eftersom jag har tråkigt och älskar listor, så får det bli en lista:

Vad jag hoppas händer på sommarlovet:
      J
, <3 L <3 eller <3 ~L~ <3 gör något med mig.....
      Solen skiner, iaf 80 % av det.....
      Att vattnet är varmt, så jag (nästan) kan bo på stranden.....
      Att jag blir iaf lite brun....
      Att jag lär mig spela lite bättre fotboll.....

Vi får väl se om det händer..... (tvivlar...)


Puss & kram, skumbanan (haha, sämst humor, det rimmar inte ens)! <3
//johannablondina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0