Hur svårt kan det va??

Jag lyckades inte idag heller... jag hade två chanser att säga hej till <3 ~L~ <3, men nej det sket sig... igen. Hur svårt kan det vara för min hjärna att ta in det?? Att så fort jag går förbi honom säga hej... jag blir snart galen på mig själv...
Men jag blev lite glad ändå eftersom han log när jag skulle ha sagt hej och det var ju trevligt... :)

Det hände faktiskt en till (eller två) trevlig grej idag och det var att jag fick tillbaka mitt matteprov, som var igår (den andra var att vi spelade fotboll på idrotten). Jag fick 22 av 25, jag tror att det var bäst i klassen! Det var väldigt trevligt!

Puss och kram!! <3 <3 <3 <3
//johannablondina

Kommentarer
Postat av: Maja

WOHO!! :)

2009-06-04 @ 18:39:32
Postat av: El Nattos

Skryt lagom, din lilla matte älskare... Jag får bättre än dig nästa gång vi har matte prov!

2009-06-07 @ 17:40:37
Postat av: johannablondina

För det första är jag ingen matteälskare och för det andra så ville jag bara skriva att jag var så duktig...

Man kan aldrig veta i förväg, så vi får se....

2009-06-08 @ 17:22:56
URL: http://johannablondina.blogg.se/
Postat av: ghostspirit

Jag tycker i alla fall att du var duktig. Jag tycker att både du OCH Nattis är jättebra på matte ^^

2009-06-09 @ 11:29:20
URL: http://ghostspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0