Lite om dagen idag...

Hej på dig! =)

Jag var väldigt trött i morse, och som ni vet så brukar det ju drabba hela dagen. Men jag kunde faktiskt koncentrera mig på skolan idag. Och det var ju bra.

Vi hade SO först klockan 8. Vi såg en film och pratade om Franska revoulitionen. Det gick bra, men jag tror att jag gäspade typ tio gånger.
Sen hade vi engelska (utan våran fröken, hon är i England). Några satt i klassrummet och några var i datasalen (bla jag). Vi ska göra en varsin Power Point om antingen Scotland, Wales eller Nordirland.
Sen hade vi tråkig kemi och en tråkig musiklektion. I musiken hade vi våran "hat"-vikarie. Det var inte så kul.
Till lunch fick vi lax och potatis (potatis fick vi igår också).
Sen hade vi matte och bild och vi slutade klockan 15.00.

Snart ska jag träna på franska glosorna (om jag blir bättre på glosförhören får jag MVG i franska! Det du!) och träna fiol. Första lektionen för terminen är på torsdag.

Xoxo! <3 <3

/johannablondina

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Såklar man följer gossip girl! = )

vilken klass går du i??

2009-01-13 @ 21:44:05
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0