1:a inlägget

HEJ! Det här är fortsättningen på min gamla blogg (som inte vill fungera) http://lilla7an.blogg.se/. Fast nu går jag i åttan.
Om ni har läst på min gamla blogg så vet ni att jag har en korsett för min skolios. I fredags fyllde den 1 år! Alltså jag har haft den i ett år.

Den här hösten 08 fick mitt fotbollslag nya tränare. De är sjyssta. Tre killar på 17 år och vi är liksom 14,15. Och nu ska några 93:or börja i vårat lag också.

Jag fyllde ju 14 år och fick playstation 2 & fifa 09 och en bok. Jag blev glad kan man ju säga.

I julklapp fick jag bla Singstar ABBA (gissa vad jag har gjort på jullovet! :) ), guiness rekordbok 2009, ett par knästrumpor, Christina Aguileras samlingsskiva och lite flera grejer.

Jag har renoverat mitt rum också och det är inte riktigt klart än.... Det går i svart och vitt och jag har valt och designat allt själv. Jag är faktiskt stolt.
Tänk om det blir mitt jobb en dag....

Idag började skolan. Det gick ganska bra, men jag kände mig okoncentrerad och det var konstigt att gå upp när det fortfarande var mörkt ute (jag började kl 8). Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare.
 
I fredags fick jag också lite skivor. Abbas samlingsbox med alla deras skivor, Enrique Iglesias greatest hits och Britney Spears Blackout. Gissa om jag blev glad över Enrique skivan.

Nu ska jag äta något eller så ska jag träna fiol eller göra franska läxan eller sätta på mig korsetten.

Ses igen!
/johannablondina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken lag går du i?

2009-01-13 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0