Rolig grej....

Haha... :D Rolig grej...

Vad blir ditt namn baklänges?
annahoJ
Har du gjort en snöängel i år?
Tror det...
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Vet inte, kanske någon timme...
Platt eller lockigt hår?
Hollywoodlockigt...
Är du kär i någon?
Såklart! <3 Det vet ni ju! ;)
Vad gör du när det regnar?
Läser, tänker på L eller så gör jag något roligt...
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Inte än... haha.. nej, men det har det säkert gjort, bara att jag inte kommer ihåg... ;)
Vad har du för startsida på internet?
Det här är min syrras dator och hon måste ha skolportaln, fast jag har msn.se tror jag...
Vem ringde du senast?
Hem till pappa
Tycker du att sengångare är söta?
Vet inte...
Har du haft vattkoppor?
Japp, en gång när jag var liten...
Har du någon gång testat karate?
Nej, bara på skoj... haha...
Vilken mobilringsignal?
Alone Again, det är den bästa av de sämsta.. finns ingen bra... 
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites
Första sporten du gick på?
Dans, när jag var typ 5, och sen fotboll i fotbollsskolan när jag var 6 år...
Vad längtar du efter mest just nu?
L
, såklart! <3 Haha... och träningen ikväll och sommarlovet....
När åt du senast en fiskbulle? 
Oj, det var länge sen... vad gott!
Vad drömde du inatt? 
Kommer inte ihåg...
Vilken tv-serie är bäst?
Gossip Girl....
Kan du gå ner i spagat?
Nej...
Vad åt du senast?
Vattensnacks... fiskar, sjöstjärnor m.m. typ som minikex elr nåt...
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Jag hatar inbrott.... :S
Har du varit kär i en kändis?
Japp, många... bl.a. Enrique Iglesias....
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 
Alltid!
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Den blåa är godast!
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Mönster i blått och i en konstig röd färg hos mamma och (alltid :P) svartvitt hos pappa...
Vad ska du döpa dina barn till?
Alexandra, Fredrika och Alice... mitt favoritpojknamn är Jesper.... 
Sommar eller Vinter?
Båda.. men just nu sommar...
Bikini eller baddräkt? 
Bikini!
Snyggaste läraren?
Ingen.....
Är du mörkrädd? 
Neeej....
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Vet inte... kanske... haha...
Riktig gran eller plastgran?
Riktig, det luktar ju så gott...
Tänt eller släckt när du ska sova? 
Helst släckt
Godaste drickan till frukosten? 
Någon god juice... typ ananas eller äpple...
Senaste lästa bok?
Innan jag dör, som
Vem kramade du senast?
Nathalie, som hejdå-kram efter skolan
Älskar du att sjunga?
Ja, jag sjunger ju varje fredag och ibland lite hela veckan... :)
Vill du bli president? 
Tror inte det... :O
Har du spelat kille i en teater? 
Säkert någon gång när jag var liten....
Duscha eller bada?
Duscha! Det går snabbare och är lättare ...(-Och miljövänligare! -Vem har sagt att miljöjohanna skulle vara med??)
Kan du ditt mobilnr utantill? 
Ja... Har alltid kunnat, kommer alltid att kunna!
Har du tråkigt?
Nej, det här är ju kul! Älskar att fylla i sådana här och svara på små frågor! <3
Har du gråtit i skolan nån gång? 
Flera gånger..... fast inte i högstadiet.... :P
Stockholm city, GP, Metro eller .SE?
Tyckte att .Se var ganska rolig förut, men nu finns den inte längre, så Stockholm City säger jag då....
Hur tar du dig till skolan?
Gående... det skulle vara onödigt att åka buss...
Har du någonsin sminkat dig som punkare? 
Nej, tror inte det... men var pirat en gång, med mustach.... (jag var typ 7.... :$) hahaha :D
Använder du långkallingar?
Bara på vintern och som underställ på fotbollen....
Är du höjdrädd?
Jaaaa.... och jag hatar det....
Vilket land vill du åka till?
Frankrike, Grekland, USA och många fler
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
J på msn...... Han är så rolig ibland! :D
Vad ska du göra NU?
Leta efter fler sådana här och sen äta... (och sen träna... :D)

Hittar du fler sådana här så får du gärna skicka länken på kommentarer! <3

//johannablondina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0