Johannes Bah Kuhnke...

Har du DN från i söndags hemma så måste du leta upp DN Söndag! På sidan 6 är det en intervju med supersnygga skådespelaren Johannes Bah Kuhnke!!! <3


När jag hade läst den några gånger så kom jag på att jag skulle göra en "Snygga killar"-pärm. Jag har inte börjat än, men jag samlar fortfarande idéer....

Några som SKA vara med;
Enrique Iglesias
Fernando Torres
Roman Pavlychenko
Sebastian Rajalakso
L
L

...och nu Johannes Bah Kuhnke...

Ni kan ju alltid skriva på kommentarer ifall ni kommer på några fler....



//johannablondina

Kommentarer
Postat av: EMelie

Har du sett Gossip Girl? För där finns SUPERsnygga Chace Crawford, som spelar Nate.

Och sen har vi ju min drömkille, Zac Efron, från High School Musical.

Hihi.

Puss <3

2009-04-21 @ 20:11:30
URL: http://ggumpans.blogg.se/
Postat av: Maja

Bill Kaulitz ska vara med i den pärmen!<3 ;)

2009-04-22 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0