Jippie! En till... :)

Jag hittade en till! Den är från Blondinbellas blogg....

Lovar du att vara ärlig?  Japp!

Du heter: Johanna

Smeknamn: Ibland Jojo.. här johannablondina

Låt som när du är ledsen sörjer till? Addicted med Enrique Iglesias

Beroende av: De här listorna... haha :D Örhängen... tror jag... jag måste ha på mig det varje dag.... choklad! <3

Vad behöver du mest just nu: Lunch och vatten...
Vad tror folk om dig? Oj...vet inte... J tror säkert att jag är värsta playern som typ tycker att alla killar är snygga... ;) 

Stämmer det? Nej, jag tycker bara att det finns så många snygga killar just nu....
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår... tror jag... långt och ljust...

Vad säger du för att imponera på någon? Min pappa går på alla Djurgårdsmatcher (till någon som hejar på Djurgår´n)!

Hur imponerar man på dig? Säga något som jag inte vet... typ...

Brukar du skratta för dig själv?  Ibland när jag läser olika saker...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det har jag raderat och kommer inte ihåg....

Var bor du? Jaaa.. det du.. i Sverige..

Trivs du där: Ja, det är mysigt....

Äger du några converse: Japp, ett par vita klassika, som jag använder nästan hela tiden och ett par bruna vinterskor som jag har på vintern....

Vad har du för mobil: En rosa uppfällbar samsung... har snart haft den i 2 år.......

Nästa mål i ditt liv: Ja, det är väl inte så svårt att lista ut... Bli ihop med L...

Hur svarar du i mobilen: Hallå??

Vem ringde du senast? Hem (till pappa)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj, det kommer jag inte ihåg...

Antal timmar sömn inatt: 8 tror jag....

Sov du ensam: Japp! Eller i den sängen jag och min syrra har hos mamma med en vägg mitt i sängen...

Brukar du komma i tid: Japp, typ alltid först på träningen....

När mår du bra: När jag är glad! Vilket jag typ alltid är.... :D

När blev du fotad senast: Det kommer jag inte ihåg...

Hur känner du dig nu: Ont i huvudet, trött och hungrig....

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte.. jeans iaf...aldrig helt svart!

Vad tycker du om fötter: Helt okej!

Vad saknar du: L.... <3 hahaha....

Favoritdryck på morgonen: Någon god juice... ananas eller någon blandad....

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 21 och 22

Är du blyg? Ibland..... mot L.....

Sysslar du med någon idrott: Fotboll, äger!!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, den första L! <3 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Öööh....?? Kanske titta på alla snygga tjejer...

Är du nöjd med ditt liv: Jaa... fast det kan bli bättre...

Vad är det värsta du vet? Att i en muslimsk familj väljer pappan allt....

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning... det är helt olika....

Vad längtar du till? Att träffa L! <3

Har du bra vänner och äkta vänskap? Tror det....

Vad är det finaste du fått? Många olika saker... bla J som vän....

Om fem månader: Ja, då är det september....

Om ett år? Då känner jag nog L lite bättre...

Du samlar på: Nyckelband... och böcker.... har typ 20 nyckelband och typ 200 böcker....

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Öööhh.. ingen.. jag lyssnar på Enrique Iglesias....

Har du strumpor på dig nu: Jag ett par svarta som drar åt sig damm... haha :)

Är det okej att gråta: Ja, det är klart...

När grät du senast: Det var faktiskt länge sen....

Bär du glasögon eller linser: Nej, har ganska så bra syn faktiskt...

Har du piercing: Nej...

Vill du gifta dig: Någon gång hade varit mysigt....

Vill du ha barn: Jaa....

Är du bra på att laga mat: Vet inte... brukar bara laga korv eller något enkelt....

Är du flygrädd: Nej, men förra gången jag flög blev jag åksjuk....

Hur vig är du: Jag kan sitta ner, raklång med benen och nå tårna och böja mig lite lätt framåt...

Vilken är din favoritglass: Någon magnum...

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte..... :S

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej....

Vilken ögonfärg har du: Grön, blå, grå....

Röker du: Aldrig i livet!!!

Hur ofta tränar/motionerar du: Ungefär 3 gånger i veckan.....

Vad är det viktigaste i livet? Att man är glad.... :D


Hahahaha... nu ska jag äta lunch! :)

//johannablondina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0