Jag var duktig... faktiskt...

Vet ni vad jag gjorde i tisdags??
Jag skickade dikten;

Du ler, men ja ser att det inte är mot mig...

Kan du inte se att ja är kär i dig??

till L (via sms :S) och så mejlade jag hela låttexten "Wish I was your lover" (Enrique Iglesias) till honom.
Han har inte svarat än och det har gått två dagar.....
Jaja... nu vet han det iaf och det är det jag vill....


Imorgon är det fredag och det blir kul!
Då ska jag först vara i skolan (08.10 - ca 13.55, vi brukar alltid dra över lite på biologin), sen så ska jag sjunga (klockan 14.40) och sen mot mina kära små (födda 97 & 00) vänner. Dem är två stycken syskon som bor ganska nära mig och den äldsta går i min äldsta syrras klass. Men de är jättesnälla :D Där ska vi vara hela kvällen och sen kommer pappa förbi efter matchen DIF -BP och sen så är det äntligen helg!!!
Det blir en helg med fotbollslaget....

Kramar i massor! <3 <3 <3 <3 <3

//johannablondina


Kommentarer
Postat av: molly

Du är allt modig du johanna :)

2009-04-25 @ 02:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0