Hah... jag hittade en till....



Höger- eller vänsterhänt: Höger, har t.o.m. fått en skrivarknöl... fast den är charmig tycker jag...
Favoritgodis: Choklad såklart, och sura godisar....
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och skolans potatisbullar.. annars allt, tror jag..
Kläder just nu: Tråkiga... H&M jeans, en lång grå H&M kofta, Bik Bok t-shirt med den gula kycklingen, som jag inte vet vad den heter, på och frihetsgudinnan och ett par Snobben strumpor från Finland...
Musik just nu: Mamma lagar mat och lyssnar på Bandit Rock :( som jag hör.....
Sommarplaner: Sola, bada, vara med L (får se om han vill ;) ), typ jobba lite på ett dagis, åka till Norrland och mycket mer...
Saft eller alkohol: Saft!! Iskall jordgubbssaft mitt i sommaren...
Hur många kuddar sover du med: Två stycken på hög.... en tunn och en skön...
Favoritväder: Värme på våren, då blir man glad! :D och regn på sommaren eller första snön i november typ...
Morgon- eller nattmänniska: Jaaa.. morgon tror jag, har lätt för att gå upp från sängen, till skillnad från vissa andra... man sover ju på natten...!
Sparare eller slösare: Förut var jag sparare, men det går inte längre....
Kommer du ihåg din första kärlek: Neej.... var ihop med en kille i lågstadiet, men vet inte om det räknas, jag kanske var kär i någon innan.....
Tror du på mirakel: Vet inte, det händer aldrig något roligt för mig.....
Bio eller promenad: Promenad... glad i regn eller med en snygg kille.... haha... 
Rädd för insekter? Nej...när jag var 2 år var mina mostrar barnvakt åt mig... nej jag ska inte dra den historian nu.....
Största svaghet: Inte särskilt bra på att simma och åka skidor... sålig kondition... nej, jag vet inte....
Det här är jag bra på: Min sångfröken verkar tycka att jag sjunger bra, men jag vet inte....
Chips, morötter eller godis? Gooooodis!!!
Skriver du dagbok? Gjorde förut bara för att det var roligt att läsa i framtiden...gör ibland om jag tänker på något speciellt...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Inte vad jag tänker på just nu.... får se sen....
Saltar du på maten?
Nej aldrig! Man får högt blodtryck av det!
Gillar du att sjunga? Japp, jag sjunger ju varje fredag.... och lite då och då.....
Vad gör du om du får hicka? Stör mig på den.... en gång testade jag att dricka vatten uppochner och jag tror att det funkade....
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Va...?? Tror inte det..... de här listorna kanske... haha :D

Just nu har jag håltimme! :) Musikläraren var sjuk....


Kramar!
//johannablondina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0